Pages

aku dan dia

aku dan dia

Sunday 12 February 2012


sambil buat sambil dapat...
hasil didikan...support dr pemimpin dan suami yang banyak bagi dorongan untuk terus kekal...terus berjuang dalam business ni...
dulu rasa x logic...tapi sebenarnya logic...
kalau kita buat....semua org boleh...x kenal siapa kita...
kejayaan x akan datang bergolek...pucuk pangkal nya kita yang perlu cari kejayaan....kita yang corakkan hidup kita...semua dekat tangan kita...

ini la hasil dari keputusan berani yang saya buat  untuk ambil peluang sama2 ceburi bidang business pb ni...alhamdulillah Allah bukakan hati saya dan pintu rezeki melalui business pb ni...syukur...

Imagine kalau dulu saya takut...saya tak nak beranikan diri buat keputusan untuk sama2 buat business ni...still thinking...tambah2 lagi saya ni jenis berfikiran negetif...dituruti pula dengan pelbagai alasan...confirm saya masih lagi di takuk yang lama...kais bulan makan bulan....pergi kerja balik kerja...balik rumah banyak buang masa...bukan banyak masa...hidup yang sangat2 plain yang takde warna warni....ala kadar all the time...

actually....dulu saya memang takut...tak berani...memang negatife je memanjang...tapi business banyak mengajar saya to be more possitive and improve diri saya sangat2....personality totally different compare to dulu dengan sekarang....cara berfikir n etc....semua benda positif dan baik ni saya dapat melalui pengalaman business....

kita tak perlu tunggu banyak masa untuk buat sesuatu...jangan jadikan impian kita sekadar mimpi atau angan2...kita boleh jadikan impian kita kenyataan...semua mesti boleh...impossible is nothing...!!

and yang cantik nya business ni sebab kita sentiasa di back up oleh leader2 yang committed and kumpulan yang sangat kuat dan yang paling best we are doing this business ONLINE BASIS....pada u ollsss kat luar sana yang sangat suka online...dari kita baca kisah2 org lain cipta kejayaan satu persatu dengan bukti segala bagai.....jom kita up grade diri kita pulak...mana tau..tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia tiada siapa yang tahu...yang penting kita berani mencuba....

ubah kehidupan kita masing2 ke arah yang lebih baik dan yang dah ada kehidupan yang baik ke arah yang lebih selesa dan mantapkan lagi jaminan masa depan kita dan anak2....insyaAllah....


insyaAllah...kalau kita nak kan sesuatu..semua boleh jadi
takde alasan yang membuatkan kita tersekat nak melangkah lebih jauh lagi
perlu keputusan yang bijak dan berani sahaja...;-)

No comments:

Post a Comment